Dag 05 - Ulm - Hochstadt an der Donau 68km

20 september 2019 - Höchstädt an der Donau, Duitsland

Ulm - Hotel Centro Stern

de zon schijnt weer volop, het ziet er prachtig uit maar volgens de weer-app is het nu 4 graden, brrrr

natuurlijk eerst weer even langs een bakkertje, voor een paar Bretzels maar ook voor de plaatselijke lekkernij : suikerbrood. Dat blijkt helaas om 9 uur ‘s morgens nog niet klaar te zijn

92ACC7A0-1A6A-4DE1-99A9-6C4826AACFA5

rustig aan beginnen met fietsen, worden we vanzelf warm...

mooie stukken door bos en direct langs de Donau, we stoppen vandaag in Gunzberg bij een backerei voor iets lekkers en een kopje koffie, heerlijk uit de wind, in de zon, het valt niet mee om weer door te fietsen..

543CEA10-A3DB-46A3-8511-4278DFAE6D93

Vlakbij Dillingen aan de Donau stoppen we even bij een Kloster winkeltje, er staan een paar boeken op een tafeltje.. er komt een nonnetje aan lopen met een emmer vol pruimen, we mogen er een paar uitzoeken..  het verlicht ook haar last ;-))

Hochstadt an der Donau - Hotel Berg

we hadden nog een klein beetje port over, en nog een klein beetje zon op het terras van het hotel... tegenover het hotel zit een supermarkt, daar hebben we wat lekkere dingen gekocht voor het avondeten.

E3172469-539D-4AA6-8B5B-8F206FA0B5C5

de hotelkamer is redelijk ruim met een aparte zit/tv kamer

Hochstadt - Hotel Berg

458750F1-33B4-4792-8F8F-F238DDBEE9A4

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anja:
    21 september 2019
    Mmmm, suikerbrood, pruimen, bier en mooi weer! Wat leuk om met jullie reis mee te kijken zo. Goed bezig 🚲🚲 💪🏻